rm -rf athlon na ftp.nest.pld-linux.org

Pią, 18 Cze 2004, 02:36:54 CEST

On Friday 18 of June 2004 02:30, Jan Rekorajski wrote:

> Proby postawienia 2.6 na kennym jakies miesiac/dwa temu zakonczyly sie
> totalnym fiaskiem (ogolnie to 2.6 wywali sie na _wszystkich_ serwerach
> na ktorych go testowalem), w zwiazku z czym ponowna proba postawienia 2.6
> nie nastapi wkrotce.
U, ja mam 2.6.4 na 2xPIII, aic7xxx, pierońsko obciążony i bangla jak złoto -
nic się nie sypie. Wkrótce testy na 2 x Xeon + mylex. Pozatym jakiś celeron z
aic7xxx więc nic poważniejszego - też bez problemów (obecnie 2.6.7-1).

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux