arch - centrino?

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pią, 18 Cze 2004, 14:40:38 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 18 of
June 2004 10:29, Cezary Krzyżanowski typed:

> No ja zdecydowanie popieram zabiegi kolegi, bo Centrino też mam, a jak
> ma mi chodzić szybciej i zarazem dłużej na bateriach (bo po to qpiłem
> centrino), to ja jestem jak najbardziej za :D
Według Ciebie fakt, że będziesz używał pakietów *.centrino.rpm, zmniejszy
zużycie baterii?
ROTFL
A niby w Windowsie to też przez używanie specjalnych programów zmniejsza się
zużycie prądu? Hihi. Ludzie, nie popadajcie w skrajności...
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery