arch - centrino?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 18 Cze 2004, 15:50:36 CEST

On Fri, Jun 18, 2004 at 02:59:21PM +0200, The Undefined wrote:
> no.. może się zdażyć że zamiast 5123231 instrukcji wykona się tylko
> 5123228, a co za tym idzie wykona się o 3 instrukcje mniej co spowoduje
> zmniejszenie ilości zużywanego prądu.

Raczej zwykle jest na odwrót. Optymalizacja powoduje wykonywanie
większej ilości operacji w tym samym czasie, a więc powoduje wzrost
zużycia energi i wydzielania ciepła. Oczywiście zapewne możliwa byłaby
optymalizacja pod kątem zużycia energii, ale byłoby to kosztem
wydajności, nie wiem czy wszyscy by chcieli takie pakiety.

Pozdrowienia,
	Jacek