arch - centrino?[OT - narzekania]

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 18 Cze 2004, 22:29:25 CEST

Adam Gołębiowski wrote:

>Khym, khym... robisz coś?
>
>PS: Boże, nie bosh, i kurwa, nie kórwa...

Bosh, jak nie ma się konkretów, to wyśmiewa się się czyjąś wypowiedź...a
na koniec wytyka błedy ortograficzne...

1GHz, 512 ramu i poand 100GB (jak dobrze pamiętam) stoi i czeka na
choćby połowę tej gorliwości, którą przedstawia autor tego maila.
Tracimy tu czas na urażoną ambicję developera PLD, w tym krytyka i
polonisty hobbysty, który czuje się niedowartościowany mimo swej, jakże
tu żarlwie deklarowanej, pracy włożonej w PLD (Bóg jeden wie czym się
tak uraził, skoro uważa się za tego "robiącego") .

Ja w takim razie chętnie pomogę w postawieniu czegoś takiego...nie znam
się na tym jeszcze...ale mam dużo dobrych chęci i zaraz po zakończeniu
sesji (czyli po 29) chętnie pobawiłbym się w robienie jakiejś
dystrybucji od początku i popatrzył sobie, "jak to się robi", nawet
gdybym miał się rzeczywiście przekonać, iż zysk był liczony w promilach,
to dla samego faktu pouczenia się chętnie bym nad tym posiedział.
Zresztą, sprawdzał ktoś kiedyś taki zysk?? Pan Gołębiewski jest wstanie
wskazać jakieś porównawcze testy różnych optymalizacji na różnych
maszynach?? Przyznam się szczerze, że nie posiadam ani takiego
doświadczenia, ani odpowiedniej ilości sprzętu, żeby przeprowadzić sobie
w domowych warunkach testy działania różnych archów na różnych
maszynach. Chętnie się dowiem jak to na prawdę jest z tą optymalizacją,
bo zdrowy rozsądek podpowiada, że maszyna z Centrino z kodem
optymalizowanym na Centrino powinna lepiej chodzić (nie mylić z
marketingowymi zagraniami w stlu 2500+). W ogóle ktoś ma linki do takich
stron porółnawczych???

Nic to...pozostaje mi się dyplomatycznie wycofać z najeżdżanie na PLD
Team (jak to z agnielska ujął pan Gołebiewski - zatwardziały obrońca
języka polskiego) i zapytać się OT : jak zostać developerem PLD ?? Mam
całe wakacje przed sobą, które tylko czekają, żeby je zagospodarować. Co
trzeba przeczytać, nad czym popracować???

Pozdrawiam
Cz w rny
P.S.

Z tego, co pamiętam z języka polskiego w podstawówce, to przed spójnikiem "i" niestawia się przecinka, chyba, że występuje więcej niż raz w zdaniu. Ale ja jestem tylko antypolonistycznym informatykiem z maturą na dostateczny z polskiego.
(przepraszam resztę, musiałem :>)

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" - Yoda