arch - centrino?[OT - narzekania]

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 18 Cze 2004, 23:37:54 CEST

On Fri, Jun 18, 2004 at 10:29:25PM +0200, Cezary Krzyżanowski wrote:
> Ja w takim razie chętnie pomogę w postawieniu czegoś takiego...nie znam
> się na tym jeszcze...ale mam dużo dobrych chęci i zaraz po zakończeniu
> sesji (czyli po 29) chętnie pobawiłbym się w robienie jakiejś
> dystrybucji od początku i popatrzył sobie, "jak to się robi", nawet
> gdybym miał się rzeczywiście przekonać, iż zysk był liczony w promilach,
> to dla samego faktu pouczenia się chętnie bym nad tym posiedział.

I chwali się taką postawę - chęć poznania. Natomiast tu po prostu
wszyscy uprzedzają przed daremnym trudem - spodziewany zysk będzie
(jeśli w ogóle) niezauważalny.

> Pan Gołębiewski

Gołębiowski, jeśli już musisz używać nazwiska.

> jest wstanie  wskazać jakieś porównawcze testy różnych optymalizacji
> na różnych  maszynach??

Ot żeby nie szukać daleko - przewinęły się takowe niedawno na tej liście
(wykonane przez wolfa oraz arkam).

> bo zdrowy rozsądek podpowiada, że maszyna z Centrino z kodem
> optymalizowanym na Centrino powinna lepiej chodzić

O ile kompilator wie jak optymalizować pod ten procesor.

A przytaczając słowa qboosha z tego wątku:
"Od i686 wzwyż gcc rozróżnia i686, pentium4 i athlon. Koniec.
Inne -march mówią tylko, czy można używać mmx, 3dnow, sse{,2,3}."

PS: Wyciąłem zbędne fragmenty, bo, jak widać, bronisz się atakiem. A ja
    kolejnego flame'a chwilowo nie mam ochoty.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.