SPECS: udev.spec - updated to 0.27; udev dir is /udev and it stays...

wrobell wrobell w pld-linux.org
Sob, 19 Cze 2004, 00:54:20 CEST

On Sat, Jun 19, 2004 at 12:24:37AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> - pokasuje mi pliki w /dev
nieprawda - zamontuj fs-a (np.: tmpfs, czy jak mu tam obecnie)
pod /dev i nie bedzie problemu

> - nie będę wiedział które są zrobione przez udeva, a które nie
po co Ci obydwa?

> - /udev jest standardem w dystrybucjach
i w FHS?

> - jest soft (np. do iscsi), który chce /udev (oczywiście, można patchować ale
> to nie ma sensu z powyższymi arg)
oraz soft ktory chce /dev (w zdecydowanej wiekszosci)

    wrobell <wrobell w pld-linux.org>