arch - centrino?[OT - narzekania]

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 19 Cze 2004, 09:03:01 CEST

W liście z sob, 19-06-2004, godz. 01:34 +0200, pbern w pbern.biz napisał
(a):
> czyli wypierdzielamy pakiety optymalizowane pod amdbadziew, nie zajmujemy
> sie optylalizacja ia64/amd64.. i zostajemy na i686 ?
> czy cos pominolem ?

Dosyć istotną kwestię, gcc nie wie co to centrino, więc zyski z
optymalizacji będą mniej więcej żadne. Zresztą odnośnie Athlon/Duron już
wyjaśniono, że wystarczające jest i686 z mtune pentium4, przynajmniej
dla gcc 3.4 o ile dobrze pamiętam. A co to jest amdbadziew? Nie
spotkałem jeszcze takiego procka, możesz coś powiedzieć więcej na ten
temat?

Pozdrawiam

	Artur