SPECS: udev.spec - updated to 0.27; udev dir is /udev and it stays...

wrobell wrobell w pld-linux.org
Sob, 19 Cze 2004, 11:16:07 CEST

On Sat, Jun 19, 2004 at 01:56:39AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Dobrze, podam Ci kolejny powód - chcę mieć ładowanie modułów do jajka przez
> otwarcie pliku dev oprócz samego udev.
tzn? w jakim celu? i dlaczego w zwiazku z tym, Ci co chca miec samego
udev-a maja kombinowac z ln -s?

> Mam rozumieć, że zgłaszasz zapotrzebowanie na /devfs?
>
> Jako, że udev jest _nieskończony_ (tak twierdzi autor) to nie chcę ryzykować,
> że mi system nie wstanie po zamontowaniu tmpfsa i nieodpalaniu się
> prawidłowemu udevowych skryptów.
mozesz miec i static /dev i udev. jak wylaczysz udev, to caly czas bedziesz
mogl odpalic system z static /dev

    wrobell <wrobell w pld-linux.org>