SPECS: shfs.spec - suid added (it allows to mount remote fs from n...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 19 Cze 2004, 14:37:27 CEST

On Fri, 18 Jun 2004, Paweł Sikora wrote:
> 50% siur ;)

No to masz te drugie 50%

> # mount pld w plus pld/
> mount: only root can do that

W ten sposób - oczywiście.

> # shfsmount pld w plus pld/
> Trying to establish voice contact ... please yell into keyboard.
> pld w plus's password: ***

A w ten sposób działa przy suidzie :)
Nawet jak nie ma wpisu w fstab.

W związku z tym - albo cofasz zmianę albo robisz tak jak mówiłem. W ten
sposób nie może zostać.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski