mysql 4.0.18 -> 4.0.20

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 19 Cze 2004, 15:49:56 CEST

Mam działające zgodnie ze sztuką 4.0.18, które przenosiłem kilka godzin
za pomocą cvs diff, strace i paru innych zabawek, bo jakiś jeden, co to
go palcem pokazywał nie będę, chciał dobrze, ale mu się dokończyć nie
chciało (opis zmian i koniecznych czynności do pliku dokumentacji
UPGRADE się robi w _poważnych_ projektach, że już o automatyzacji
procesu nie wspomnę), a mimo to dał całkowite rel, zaś drugi, którego
także palcem nie pokażę, wrzucił to do main (co należy wybaczyć, gdyż
stało się już normą, BTW gdzie jest iftop?). No a później przeczytałem
słowa poważnego developera (palcem nie wskażę z litości), sugerującego
kasowanie baz danych wraz z usuwaniem pakietu. Dlatego teraz chciałbym
zapytać szanowne grono, czy:

1. aktualizacja 4.0.18 do 4.0.20 jest normalna normalnie czy inaczej?
2. w razie odpowiedzi 'normalna inaczej' -- czy odinstalowanie pakietu
   w celu zainstalowania niższej działającej wersji nie usunie mi baz?

PS. uprasza się o odpowiedź jedynie na pytania numer 1. i 2., darowanie
sobie natomiast komentarza do góry, jako że jest to tylko uzasadnieniem
dla tychże pytań.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/