Odnośnie ia64

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 19 Cze 2004, 16:57:09 CEST

On Sat, Jun 19, 2004 at 09:44:48AM +0200, Cezary Krzyżanowski wrote:
> prawdę porządnych kompilatorów pod to nie ma?? Mam nadzieję, że to co tu
> piszę, to głupoty, bo inaczej mój światopogląd został w krótkim czasie
> zrównany z ziemią absolutnie i muszę sie zacząć oswajać z myślą, że żyję
> w innym świecie, niż mi się wydawało :D
Weźmiesz niebieską pigułkę, wszystko się skończy,...
...obudzisz się w łóżku i będziesz wierzył w co chcesz.
Weźmiesz czerwoną, a pokażę ci,...
...jak głęboka jest królicza nora.
Pamiętaj. Wszystko co ci oferuję to prawda.
[..]
Wiem o czym myślisz. Ja też o tym myślę.
Dlaczego nie wziąłem niebieskiej pigułki.

BP, PPNMSP

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała