zegar vs kernel-2.6.7-1.2

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Sob, 19 Cze 2004, 22:16:44 CEST

W liście z sob, 19-06-2004, godz. 21:45 +0200, Konopko Grzegorz napisał
(a):

> Podobny post pojawił się na pld-users, cytuję:
>
> " Workaround: wyłączenie ACPI. Czy to kiedyś zacznie działać? :-)"
>
> BTW:
> Czy powtarzanie klawiszy klawiatury też faktycznie zapier... szybciej?
Tak. Najpierw myślałem, że przetaktowanie procesora :) Bo z okazji
reboota z 2.6.7-0.10 na 2.6.7-1.2 ustawiłem na 2600MHz. Niestety dalej
za szybko powtarzała klawiatura, to ustawiłem 2000MHz (jak fabryka
napisała). Niestety dalej powtarza, ustawiłem sobie w kde na mniej.
Dopiero później zorientowałem się z zegarkiem.