attic dla distfiles

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pon, 21 Cze 2004, 08:58:14 CEST

--->[Quoting Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl>:]

> Wlasnie. Moze zrobisz mirror Ac albo udostepnisz
> miejsce pod buildery? Masz przeciez ~70GB miejsca
> przeznaczonego na PLD, a jeszcze niewykorzystanego.
> (2x36GB w RAID-0 - 2GB jakie podobno www zajmuje).

Nie rozumiem  - może  sprzedasz swój nowiutki  samochód za
miliard starych złotych i rozdasz biednym?

Chętnie bym bardziej pomagał PLD,  ale sam muszę płacić za
transfer, a Tobie płaci za sieć Uniwersytet Warszawski...

Dać wam rękę (WWW), a zabralibyście mi nerki i śledzionę.

Kilka  razy   broniłem  cię   na  liście,  gdy   ludzie  z
niezrozumiałych przyczyn rzucali się  na ciebie, gdy przez
kilka godzin  nie działał CVS  - więcej nie będę.  A niech
cię rozszarpią ci wszyscy dopierdalacze.

> No i to ze ep09 to nie tylko PLD.
> Poki co przynajmniej.

Tak? A mój serwer mam w stu procentach poświęcić PLD?

Weż się chłopie kopnij w jaja. Może otrzeźwiejesz.

--
PLD Linux rulez