nowy spec - gnutu.spec

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Pon, 21 Cze 2004, 08:51:00 CEST

On Monday 21 of June 2004 00:28, Grzegorz Goławski wrote:

> Dodałem z małymi poprawkami. Ale description w języku angielskim dalej
> nie ma...

Ktoś dopisał opis angielski. Tam jednak należy zrobić kilka poprawek:

GNU Terminarz Ucznia is equivalent and continuation of windows program
Terminarz  Ucznia. This program will be useful for all students. You can
write a dates of all  your tests, your notices and marks. You can also use it
to search for a date of your nearest  test.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

... Linux 2.6.7    Dysk: 31°C    Procesor: +34°C    Wiatraczek: 2518 RPM ...