fortunes-pl: dowcipy, dowcipy-niskopoziomowe - wiele innych w dowc...

Piotr Szymański djurban w it-zone.org
Sob, 19 Cze 2004, 22:24:08 CEST

Hi,
Jakub Piotr Cłapa (Saturday 19 June 2004 21:17):
Z tego jak ja to widze to dowcpy-niskopoziomowe to wersja offensive dowcipow a
nie zbior dowcipow gorszych. Dowcipy o podtekscie erotyczny powinny trafiac
do offensive (a tutaj niskopoziomowych) zeby zwykle dowcipy mozna bylo np.
instalnac na kompie gdzie uzytkownik ma < 18 lat.
--
Piotr Szymański
djurban w pld-linux.org