mysql 4.0.18 -> 4.0.20

robert j. wozny speedy w ziew.org
Sob, 19 Cze 2004, 22:26:51 CEST

Quoting Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>:

> xfs jest znany z tego, że lubi wyzerować pliki które były otwarte np. w
> momencie zaniku zasilania.

ooo... a to dziwne, wiesz... na biurku stoi mi teraz taki niebieski
komputer, ktory wielokrotnie wylaczam poprzez nacisniecie
przycisku... NIGDY nie mialem problemu z XFS'em (inna sprawa, ze tam
innego filesystemu raczej nie posadze 8->)

PS. XFS daaaawno temu afaik mial ten problem w linuxie...

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,