mysql 4.0.18 -> 4.0.20

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 19 Cze 2004, 23:22:54 CEST

On Sat, Jun 19, 2004 at 20:17:38 +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Ciekawe rzeczy mówisz. Taką opinię słyszę już kolejny raz (bodajże
> drugi), ale ciężko mi się z nią zgodzić. Od dawna używam reisera i

Tworzą mi się pliki, które nie mają żadnych cech: atrybutów, czasów,
rozmiaru -- nic. Różne rogramy pokazują 'cannot stat', 'no such file',
'perm denied', włączając w to mc, ls czy lsattr. A w zasadzie nie tyle
tworzą, co istniejące pliki stają się takim bytem.
Winny jest system plików a nie sprzęt, gdyż w tym serwerze jest 7 czy 8
partycji na dwóch dyskach, na każdym dysku jest po jednej partycji
reiserowej i tylko na nich pojawiło się takie coś. Pozostałe (ext3)
przeszły fsck bez zająknięcia.
W pierwszym przypadku pliki zaczęły się masowo pojawiać (w liczbie ok.
10 sztuk), gdy w katalogu miałem ich ponad 15 tysięcy. Natomiast na
drugiej partycji plików w katalogu było <20.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/