zsh R: /bin/sh

Nie, 20 Cze 2004, 14:38:50 CEST

On Sunday 20 of June 2004 14:24, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> W obecnym rpm-ie z Ac ?
W obecnym na HEAD tak, nie wiem co jest w Ac. Ten z HEAD działa ok tylko bodaj
na amd64 się nie buduje poprzez lib vs lib64, a nie mogę poprawić bo nie mam
dostępu do amd64.

> Jak rpm rozpoznaje czy to kod w LUA, czy w #!/bin/sh ?
Przykład dla glibc:

%ifnarch sparc64
%ifarch amd64
%post   -n %{name}64 -p <lua>
%else
%post   -p <lua>
%endif
os.execute("/sbin/ldconfig")
os.execute("/sbin/telinit u")

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux