ssh-agent

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 20 Cze 2004, 18:19:23 CEST

On Tuesday 15 of June 2004 08:24, wrobell wrote:
> On Mon, Jun 14, 2004 at 11:48:39AM +0200, Tomasz Wittner wrote:

> $ rpm -qi keychain
> Name        : keychain                     Relocations: (not relocatable)
[...]
Dzięki za info o tym skrypcie - nawet wrzuciłem do cvs'u nowszą wersję. Ale
jak uruchomiłem, to stwierdziłem, że jakoś mi bardziej pasuje mój skrypt -
bez opcji, kolorków, gwizdków, reklamy gentoo. I w ogóle sobie tak
pomyślałem, że ssh-agent mógłby być nieco b. rozgarniety - np. nie uruchamiać
się drugi raz dla tego samego użytkownika, nie musieć ustawiać zmiennych
środowiskowych dla ssh-add lecz korzystać z ustalonej, znanej ssh-add
lokalizacji socketa (ew. mieć to jako dodatkową opcję).
[...]

--
Tomasz Wittner