attic dla distfiles

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Nie, 20 Cze 2004, 23:14:05 CEST

--->[Quoting The Undefined <undefine w aramin.net>:]

> to udostepniaj. zawsze sie przyda.

mnie  sie  nie  przyda,  jesli sie  tobie  przyda,  to  se
założ. nie  wiem czemu masz takie  życzeniowe podejście do
rzeczywistości, popatrz najpierw w  lustro, koleś, a potem
zajmij się innymi.

> od pewnego czasu na alt.pl...pld sie zglaszaja ludzie ze
> maja  problemy z  dostepem do  ftp.iso -  to tez  mozesz
> mirrorowac. tego nigdy za wiele.

ale  zaraz zaraz,  mowimy  o iso  czy  o distfiles?  jakie
problemy  z  iso?  blues,  ankry   -  wiecie  cos  o  tych
problemach?

> ja? dlaczego niby mam coś robić dla Twojego widzimisie?

nie   no   zaraz,  nie   stawiaj   sprawy   na  głowie   -
przypierdalasz się  a teraz  odwracasz kota  ogonem. tylko
byś  komuś mogę  podkładał,  skończ z  tym!  ja sobie  nie
pozwolę na to, byś bezkarnie mnie szkalował.

oświadczam:  o d p i e r d o l  s i ę  o d e  m n i e !!

--
PLD Linux rulez