attic dla distfiles

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 20 Cze 2004, 23:37:43 CEST

On Sun, Jun 20, 2004 at 11:14:05PM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> mnie  sie  nie  przyda,  jesli sie  tobie  przyda,  to  se
> założ. nie  wiem czemu masz takie  życzeniowe podejście do
> rzeczywistości, popatrz najpierw w  lustro, koleś, a potem
zaoferowałeś się że udostępnisz. więc teraz co, odwracasz kota ogonem?
;)

> ale  zaraz zaraz,  mowimy  o iso  czy  o distfiles?  jakie
> problemy  z  iso?  blues,  ankry   -  wiecie  cos  o  tych
> problemach?
tak czy inaczej to tylko jeden serwer. co jak padnie?
co jak w task uderzy atomówka i odetnie od świata? ;)

> nie   no   zaraz,  nie   stawiaj   sprawy   na  głowie   -
> przypierdalasz się  a teraz  odwracasz kota  ogonem. tylko
> byś  komuś mogę  podkładał,  skończ z  tym!  ja sobie  nie
> pozwolę na to, byś bezkarnie mnie szkalował.
jak się podkłada mogę? pl_TK? ;)

> oświadczam:  o d p i e r d o l  s i ę  o d e  m n i e !!
ziew.
jak chcesz się pierdolić to rób to samemu, nie musisz się afiszować :>

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała