[SPAM] Re: mplayer segv na kernel-2.6.7-1

Pon, 21 Cze 2004, 00:27:31 CEST

On Monday 21 of June 2004 00:20, havner wrote:

> Arek, nie chce w kolejne dysputy wpadac, ale czy to nie kolejny powod by
> exec-shield byl domyslnie wylaczony? Jesli juz ma byc w jajko wbudowany to
> przynajmniej sysctlem?
Dla mnie jest obojętne jak będzie domyślnie byle by był. 1 jest w miarę
bezpieczne ale nie dla softu windzianego odpalanego pod L. Może być i zero.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux