nowy spec - gnutu.spec

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Pon, 21 Cze 2004, 00:28:19 CEST

W liście z nie, 20-06-2004, godz. 21:32 +0000, Krystian T napisał(a):
> Witam
> załączam nowego speca. Z powodu moich braków w posługiwaniu się
> angielskim brakuje description w tym języku.
Dodałem z małymi poprawkami. Ale description w języku angielskim dalej
nie ma...
> Prawdopodobnie może być konieczne dodanie jakiś buildrequires i chętnie
> bym się dowiedział jak się coś takiego robi. Tzn. w jaki sposób ustalić
> co jest wymagane?
Jeżeli program korzysta z autoconfa, to potrzebne BRy można znaleźć w
configure.in. Przydatne mogą być również pliki Makefile, README, INSTALL
i oczywiście źródła (szczególnie #include <...>).

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>