attic dla distfiles

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pon, 21 Cze 2004, 09:37:28 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Twoj   serwer?  Nie.   Tylko  te   jego  czesci,   ktore
> sfinansowali  sponsorzy. Chyba,  ze  oni  wiedza iz  PLD
> wykorzysta tylko  5% tego  sprzetu i akceptuja  ten stan
> rzeczy.

Rozumiem, że serwer nie ma procesorów, RAMu, nie trzeba go
podłączać do sieci?  Po prostu stawiasz dyski,  a one sobą
promieniują?  Jakoś  nie  zainteresowałeś  się,  kto  daje
resztę?

Jeżeli  sponsorzy  zapłacą  na transfer,  mogę  udostępnić
miejsce na pliki, no problem. Komu mam wysyłać faktury?

Po drugie: czemu 100%  dysku mam udostępniać PLD? Wyraźnie
obiecywałem, że dyski przeznaczę na WWW. Z czego wywiązuję
się skrupulatnie.

Za co  notabene nie  usłyszałem dotychczas dziękuję,  a za
ten transfer płacimy żywą gotówką, co miesiąc.

> Inna  sprawa,  ze   stawianie  tam  publicznego  mirrora
> ftp.iso  mija   sie  z   celem,  bo  pasmem   TASKu  nie
> przegonisz...

Za  TASK płacę  z podatków,  wiem, że  są one  marnowane i
wydawane lekką  rączką. Jesteś przyzwyczajony, że  ktoś za
ciebie  płaci  rachunki.  Niestety  świat  realny  wygląda
inaczej,  wyobraź soboe,  że za  sieć w  serwerowni trzeba
samemu płacić.

--
PLD Linux rulez