nowy spec - gnutu.spec

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Pon, 21 Cze 2004, 10:40:44 CEST

Witam!

On Mon, 21 Jun 2004, Lukasz Glebicki wrote:

> Ktoś dopisał opis angielski. Tam jednak należy zrobić kilka poprawek:

Ja dopisałem ten opis i nawet posta posłałem tu tylko coś mi go odrzuciło
"bo nie jestem zapisany na listę" ;) tylko dlatego że wysłałem z
jm w jm.one.pl a nie jm w pa103.nowa-wies.sdi.tepnet.pl (jm.one.pl = pa103
talk dla ścisłości).
Cóż komputery nie myślą niestety :(.

Pozdrawiam
Jan Meizner