[SPAM] Re: mplayer segv na kernel-2.6.7-1

Pon, 21 Cze 2004, 13:19:25 CEST

On Monday 21 of June 2004 08:15, Marcin Bohosiewicz wrote:
> [...]
[...]
> Uffff...
Dobrze, że napisałeś bo zdążyłem skasować wątek, a coś jeszcze chciałem, żeby
przetestowano, a mianowicie
execstack -s /sciezka/do/mplayera i przetestować to z exec-shield ustawionym
na 2 jak i na 1.

> M.

ps. execstack pochodzi z pakietu prelink.
--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux