SPEC: udev-0.27-2.spec

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 21 Cze 2004, 14:23:00 CEST

WItam

Poprawiłem tego cholernego speca, bo głupoty wyczyniał.
To jest mój zupełnie pierwszy spec w życiu, więc nie bijce za bardzo.
Żeby automatycznie ruszał, trzeba dodać do rc.sysinit:

#set up udev
if [ -e /sbin/start_udev]; then
	run_cmd "Starting Udev Filesystem Daemon" /sbin/start_udev
fi

Proponuję to dorzucić do speca rc-scripts, commitnąć i dodać do mojego
speca Req od nowszego rc-scripts.

Poprawcie wszystko co się da i wyjaśnijcie mi dlaczego tak, a nie inaczej :D

Zdroofka
Cz w rny

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side"
- Yoda