kernel-2.4.20-16

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 21 Cze 2004, 14:31:43 CEST

On Sunday 20 of June 2004 15:20, Tomasz Grobelny wrote:
> [...]
[...]
> [...]
1. Buildlogi: http://test.mmt.pl/pld/kernel/ - widać, że w przypadku --without
source nie jest wykonywane: cp .config config-up i  cp .config config-smp [2]
2. Na sztuce budowania kernela ze speca się nie znam, więc tylko podam, że
bcondem without_source objęte są m.in linie:
1324 - 1328
1337 - 1453 [2] - a szkoda ;) - bo config-{up,smp} są wylistowane jako config*
w %files kernel-headers - stąd [1] . Nie wiem, które z rzeczy (po za
generowaniem i kopiowanie konfigów) powinny stamtąd wylecieć, a które zostać.

Dzięki za zgłoszenie - jest to o tyle ważne, 1). że czasem może zabraknąć tych
kilkudziesięciu MB na dysku na kernel-source*.rpm - co akurat mi się
przytrafiło, jak puściłem kompilację, żeby "wyprodukować" logi, 2). stracony
czas (budowałem to na P w 200MHz ;)
> $ rpm -qa|grep rpm
> rpm-build-4.0.2-112
[...]
Niepotrzebnie Cię fatygowałem - tam nie ma "nowych bcondów", ale ...

> Tomek

> najpierw przeczytaj, potem zapytaj:
[...]
> 		http://pld-linux.org/FAQ/