2.6.7

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 21 Cze 2004, 15:17:18 CEST

On Mon, Jun 21, 2004 at 03:05:23PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Sprobowac skompilowac kernel bez grsec.
> Albo waniliowy.
kompilowac kernel? ech.. a ja myslalem ze pld to takie super i tutaj nie
trzeba samemu kompilowac... ;)

> A jesli 2.4 dziala ci stabilnie, to bym go nie porzucal.
> Ja przechodze na 2.6 tam, gdzie 2.4 mi sie sypie...
zobacze z execshield ustawionym na 0, moze bedzie lepiej.
jak nie to rzeczywiscie wroce do 2.4

ja tylko chcialem byc taki trendy i na topie i miec to 2.6 ktore podobno
chodzi lepiej od 2.4 ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała