attic dla distfiles

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 21 Cze 2004, 17:39:05 CEST

On Mon, Jun 21, 2004 at 16:53:09 +0200, Jarosław Kamper wrote:

> Na moje, świetnie że ta dyskusja jest publiczna. Przynajmniej widać
> uzasadnienie usunuęcia sera z poprzedniego reżimu. Przy takiej

A ja widzę, że są równi i... mniej równi - wszystko, co się wiąże z
Sergiuszem, jest z góry na nie.

1. Co z tego, że zarabia na PLD? Który z was nie zarabia? Pośrednio
czy bezpośrednio większość z nas ma jakieś dochody związane z PLD.
Kto nie wykorzystuje powierzonych mu serwerów do własnych zadań?
Że już nie wspomnę o nieznajomości przez krytykujących umowy, na
podstawie której sprzęt został przekazany.

2. Który będzie trzymał uruchomiony serwer na uszkodzonym sprzęcie?

3. Mi też się nie podoba Zope do stron, wolałem CVS. Ale twórcy 90%
contentu najwyraźniej mają inne preferencje, więc nic mi do tego.

4. Stowarzyszenie - od kilku tygodni dość intensywnie pracuję w jednym.
Na pierwszym zebraniu głosowaliśmy nad... rozwiązaniem. I o ile sam
chciałbym, żeby PLD miało osobowość, to zdaję sobie sprawę, że 'weźmy i
zróbcie' się nie sprawdza (już ktoś się deklarował do zrobienia tego,
gdzie on teraz jest?). Może w innym kraju...

To tyle spraw powiązanych z jego osobą, które sobie przypominam.

A powiedz mi jeszcze, jakąż to władzę miał w owym poprzednim reżimie?

PS. zawijaj linie.
PS2. jak na mnie ktoś bezpodstawnie i niesłusznie najeżdża, to też nie
przebieram w słowach.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/