2.6.7

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 21 Cze 2004, 18:11:54 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Tak. Jedna rzecz. Wpuszczamy sie w nowe wersje, zanim dobrze przetestujemy
> jedna...

To miej pretensje do RMa albo najlepiej zrób sobie alternatywne źródło
paczek z samym tylko kernelem na wyzszym Epoch i już nie będziesz miał
problemów... Może nawet więcej osób skorzysta z takiego vaniliowego
2.6.x lub w ogóle 2.4. Od tego mamy branche w CVSie, żeby każdy mógł
sobie dłubać co mu się podoba.

Cieciwa - keep up good work.

--
z wyrazami szacunku,