[SPAM] Re: mplayer segv na kernel-2.6.7-1

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 21 Cze 2004, 18:19:54 CEST

Jarosław Kamper wrote:

> Przy wyłączonym, TeamSpeak jedyne co robi, to radośnie informuje uruchomienie (i zakończenie w jednym) komunikatem Segmentation Fault.

Mi exec_shield=1 na TeamSpeak pomogło.

W mplayer nie chodzi [1] z żadnym ustawieniem exec_shield, ale nie wiem,
czy chodził wcześniej. Tym niemniej może to być dobry materiał do testów
dla kogoś, kto chciałby się tym pobawić. (filmik jest legalny -
stworzony na potrzeby gry OpenSource)

[1] http://www.projectxenocide.com/videos/xenocide-0.0.4-640x480.wmv

--
z wyrazami szacunku,