2.6.7

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 21 Cze 2004, 18:36:35 CEST

On Mon, Jun 21, 2004 at 03:48:31PM +0200, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> Nie podoba sie ???
> Juz mowilem wiele razy, jak macie cos to po prostu powiedzcie ...
nie obrazaj sie tak od razu ;)

> Ale mam dosc ujezdzania na mojej pracy, tylko dlatego, ze nikomu sie nie
> chce pomoc ...
staram się pomóc, reportuję błąd. co mam jeszcze zrobić?
jak masz jakieś pomysły na testy, w czym mógłbym pomóc - jestem do
dyspozycji.
chociaż.. nie w tej chwili, bo po shutdown -r now straciłem do tej
maszynki dostep - pewnie gdzies siadła podczas rebootu :(
mam nadzieję że po off/on sie podniesie.

Jedyna rzecz która mi się w pld nie podoba odnośnie kernela to
forsowanie niestabilnej wersji 2.6 zamiast stabilnego 2.4.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała