attic dla distfiles

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 21 Cze 2004, 19:21:21 CEST

Dnia poniedziałek, 21 czerwca 2004 17:39, Tomasz Pala napisał:

> A ja widzę, że są równi i... mniej równi - wszystko, co się wiąże z
> Sergiuszem, jest z góry na nie.

Z mojej strony akurat nie. Zrezygnowałem z członkostwa w CDG.

[...]

> A powiedz mi jeszcze, jakąż to władzę miał w owym poprzednim reżimie?

Nie było to coś z listami? I rzekomo usunięciem ich? W każdym bądź razie,
był chyba pierwszym któremu zabrano rw, między innymi za pieniactwo i
podejrzenie o niezrównoważoną osobowość ;)

> PS. zawijaj linie.

Ekhm, OE z QuoteFixem nie daje rady

> PS2. jak na mnie ktoś bezpodstawnie i niesłusznie najeżdża, to też nie
> przebieram w słowach.

Dobrze, Ciebie nawet jako rzecznika PLD bym widział, ale rzucanie
wulgaryzmami bez jakichś dobrych argumentów można zaobserwować w
środowisku dresów i innych marginesów, z którymi nie mam przyjemności (z
wyboru) obcować. Widząc trzy, czy czterokrotnie hasło "odpierdol się ode
mnie" jest w moim odczucia szczytem chamstwa i dresiarstwa, a nie
postawą, bądź co bądź, developera PLD. Tak samo jak nie noszę dresów, nie
jeżdzę BMW, tak samo nie chcę, by jako developera PLD postrzegano mnie
jako chama i podejrzewano o prostactwo.
Wiele słów ma to samo znaczenie, jak i jedno słowo ma wiele znaczeń.
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/