2.6.7

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 22 Cze 2004, 15:11:15 CEST

On Tue, Jun 22, 2004 at 14:47:09 +0200, Tomasz Wittner wrote:

> [...]
> 1. Branch jest i nazywa się HEAD i patche do tego kernela są też na HEAD.

Po takich zagrywkach często kończę dyskusję, ale jeszcze odpowiem.

> 2. Kompletnie nie rozumiem, po co kernel24.spec powstał.

Skoro nie rozumiesz, to się nie odzywaj.

> 3. Jeżeli będziesz pisać "bzdura" itp., to sobie nie podyskutujemy, tylko albo
> dostaniesz odpowiedź, że jesteś głupi i nie umiesz się posługiwać cvs, albo
> nie dostaniesz jej w ogóle. Mi na takim stylu nie zależy.

Głupi jest ten, kto rozmawiać nie umie:

- ziemia jest płaska [użyłeś słów 'nie może' i 'trzeba']
- bzdura, ziemia jest geoidą [kontrprzykład kernel24.spec]
- jak chcesz tak rozmawiać to jesteś głupi [wyciąłeś kontekst].

> Nie rozumiem - podaj przykład.

kernel.spec, iptables.spec - zrób tak, żebym mógł trzymać na dysku
obecny HEAD 2.4 i 2.6 bez robienia dodatkowych katalogów.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/