SPECS: shfs.spec - perms fixed.

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 21 Cze 2004, 21:30:13 CEST

On Mon, Jun 21, 2004 at 07:30:21PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Super, dzięki.
>
> I dobrze to obadałem, że trzeba się zalogować 'w obie strony'?

Tak. Ten zza NATu loguje sie na serwer, na dowolne konto i tylko porty
forwarduje.

> Czyli ten
> za NAT-em powinien się kluczem logować.

Dokładnie.

> Musi mieć shella?

Na serwerze? Tak. Można go pewnie jakoś ograniczyć, coś w rodzaju sftpsh
pewnie da radę.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: ::: Logic is a nice contrast to the Real World. :: UL++++$ C++ E--- a?