[OT] - gnutu.spec

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 21 Cze 2004, 23:10:49 CEST

W liście z pon, 21-06-2004, godz. 22:50 +0200, Artur Flinta napisał(a):

> A jaki ma sens budowanie rpmów dla innych distro pod PLD? Przecież
Jak mogę pomóc autorowi programu to czemu nie... a nie chce mi się
instalować innych distro tylko do budowania jednego rpma co jakiś czas

> zależności się rozjadą. I to co zbudujesz pod PLD niekoniecznie musi się
> dać zbudować pod MDK albo FC/RH ze względu na nasze całkiem rozbudowane
> makra.

zrobiłbym osobny spec ze zwykłym ./configure i make w sekcji %build
może źle myślę ale wszystko sprowadza się do zrobienia binarek i
wrzucenia ich do rpma?
--
Pozdrawiam
Krystian T