[pld-discuss-pl] [rezygnacja z udostępniania serwera list pocztowych]

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Wto, 22 Cze 2004, 00:38:51 CEST

Dnia wtorek 22 czerwiec 2004 00:23, Sergiusz Pawlowicz napisał:
> Chciałbym  poinformować,  że  w  związku  z  oszczerstwami
> Andrzeja  DOpierały, które  znalazły  uznanie wśród  wielu
> innych  developerów,  zmuszony   jestem  do  rezygnacji  z
> udostępniania serwera list pocztowych w ciągu 48 godzin.
>
> Pracuję  tu społecznie,  poświęcam  czas wolny  i nie  mam
> ochoty, by Andrzej nazywał mnie złodziejem.
Chciałbym tylko zauważyć że w ostatnim czasie czas wolny poświęcasz  głównie
na wmawianie innym że odbywają stosunki seksualne z Capra hircus (bo to nie
tylko Andrzejowi, mi też sie oberwało - choć szczerze mówiąc nie wiem za co).
Przy okazji - mógłbyś wskazać dokładnie posta w którym undefined nazywa cię
złodziejem?
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871