[rezygnacja z udostępniania serwera list pocztowych]

wrobell wrobell w pld-linux.org
Wto, 22 Cze 2004, 08:52:40 CEST

On Tue, Jun 22, 2004 at 12:42:02AM +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> A ja, byś mnie obrażał:
> 00:30 <+ser> adamg: nie będziesz mały ciulku mi rozdzialał miejsca na serwerze
>
> Czym udowodniłeś, że nie czytasz listów (vide mój ostatni post na
> discuss-pl).
może przytoczysz  większy kontekst wypowiedzi?

chociaż   lepiej...   daruj   sobie  -   zaostrzasz   tylko
niepotrzebnie sytuację. żadnego z tego pożytku.

    wrobell <wrobell w pld-linux.org>