SPECS: gnat.spec - moved to /opt, release 0.2.

Piotr Szymański djurban w it-zone.org
Wto, 22 Cze 2004, 13:47:40 CEST

Hi,
Paweł Sikora (Tuesday 22 June 2004 13:17):
> bo zawiera w sobie prekompilat gcc z ada i koliduje z binariami w /usr.
> czy to wystarczy, zeby wrzucic ten binarny pakiet do /opt ?
> poki co chyba nie mamy zadnego wrappera do wyboru kompilatora
> zeby moc miec rownolegle kilka wersji w systemie, a moze o czyms nie wiem?
Btw. Taki wrapper by sie przydal. Np. do wspoluzywania gcc 3.3 i 3.4. Bo
niestety nadal wielu pakietow 3.4 nie zbudujesz a niektore to koszmar do
poprawiania (sam wiesz jak bylo ze speech_tools).

--
Piotr Szymański
djurban w pld-linux.org