2.6.7

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 22 Cze 2004, 15:44:31 CEST

On Tuesday 22 of June 2004 15:11, Tomasz Pala wrote:

> Po takich zagrywkach często kończę dyskusję, ale jeszcze odpowiem.

> Skoro nie rozumiesz, to się nie odzywaj.
Nie mam zamiaru się nie odzywać. Skoro napisałem, że nie rozumiem, to czekam
na wyjaśnienie, motywację dla takiej decyzji [1]. A priori nie zakładam, że
było to niewłaściwe posunięcie, lecz ... [1].

[ ...cytowanie tego sobie podarujemy, jako OT ;)... ]

> kernel.spec, iptables.spec - zrób tak, żebym mógł trzymać na dysku
> obecny HEAD 2.4 i 2.6 bez robienia dodatkowych katalogów.
Przykład: chcąc jednocześnie mieć na dysku wersję z HEAD i RA-branch -> muszę
mieć je w osobnych podkatalogach - czyli "nie da się". I nie jest to dla mnie
żadną uciążliwością -  od tego mam %_topdir %(cd ..; pwd) w ~/rpmmacros i
gotowe, zainicjowane rpm/{SPECS,SOURCES,BUILD,....} do kopiowania, żeby móc
zrobić np. rpmbuild -bp ... . I co do oddzielnych podkatalogów - jeżeli
użyłbyś svn co rc-scripts to na Twoim dysku znalazłyby się "branche" i "tagi"
właśnie w postaci podkatalogów. Dlaczego tak bronisz się przed oddzielnymi
katalogami?

--
Tomasz Wittner