2.6.7

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 22 Cze 2004, 20:28:11 CEST

On Tuesday 22 of June 2004 18:46, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Tomasz Wittner wrote:
[...]
> A teraz prosimy zrobic tagi wersji Ac (2.0) / brancze Ac dla obu pakietow.
> Hint: sa one m.in. po to, zeby ktos robiac "cvs up -r <TAG>" w SPECS dostal
> _wszystko_, co jest w danej distro.
Fakt - tego nie da się osiągnąć, trzymając na branchach wszystkie linie
kernela w jednym specu. I to jest rzeczywiście dla mnie sensowny argument za
kernel2{4,6}.spec, chyba, ze jedna linia kernela zostałaby potraktowana po
macoszemu. I dalej jednak wolałbym, żeby "leciało" po wydzielonym branchu a
nie HEAD ze względu na kolizyjne nazwy patchy.

--
Tomasz Wittner