_xmpp-client._tcp.pld-linux.org

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Śro, 23 Cze 2004, 09:46:05 CEST

Jacek Konieczny (jajcus w bnet.pl) wrote:

> Nie przesadzasz przypadkiem? Nie wpisy SRV określają czy serwer ma być
> serwerem XMPP, ale atrybut "version" elementu <stream:stream/>. Jeśli
> klient XMPP połączy się do serwera który w tagu <stream:stream> nie poda
> atrybutu "version" powinien przełączyć się w tryb zgodności ze starym
> protokołem Jabbera, chyba że go nie obsługuje.
>
> CJC jest klientem XMPP i dlatego szuka tych rekordów.

CJC bardzo ładnie mi działa z jabber.pld-linux.org wiec ten SRV ułatwił
by życie.

BTW:
W CJC backsapce działa mi dobrze tylko z TERM=rxvt. Na xterm i
xterm-color nie działa ;(

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]