Postfix 2.1.3

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 23 Cze 2004, 10:38:51 CEST

Zrobiłem nowego postfixa. Jest on dostępny na branchu POSTFIX_2_1 w CVS
oraz na FTP w test (paczce w test brakuje jedynie paru kosmetycznych
poprawek, które są już w CVS).
Dzięki niemu poczta z wirusami (znalezionymi przez amavisd) może być
odrzucana już w sesji SMTP kodem 550 (powiadomienie nadawcy jest, a nie
ma strachu, że pójdzie pod sfałszowany adres) i można dodawać zewnętrzną
politykę dostępu SMTP np. implementującą SPF (zaraz to u siebie włączam)
albo graylisting.

Zapraszam do testowania. U mnie upgrade na produkcyjnym serwerze o dość
skomplikowanej konfiguracji (informacje o kontach w SQL, masa filtrów
itp.) przeszła bez problemowo -- tzn. od kilkunastu minut chodzi
i wygląda, ze wszystko działa. Myślę, że będzie mogło to pójść do Ac.

Pozdrowienia,
	Jacek