_xmpp-client._tcp.pld-linux.org

Jacek Konieczny jajcus w pld-linux.org
Śro, 23 Cze 2004, 20:25:52 CEST

On Wed, Jun 23, 2004 at 01:14:33PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> To dodaj :)

Dodałem.

> Nie jestem pewien, czy inne klienty też są na tyle sprytne przy rozpoznawaniu
> xmpp/jabber, no ale.

Większość klientów wogóle olewa te rekordy. A klient XMPP musi z nich
korzystać i powinien robić to właściwie.

A brak rekordu _xmpp-server._tcp już powodował niedostępność części
usług Jabberowych -- niektórzy już pousuwali _jabber._tcp dla mniej
krytycznych usług, zostawiając tylko _xmpp-server._tcp.

Pozdrowienia,
        Jacek