Odnośnie ia64

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 23 Cze 2004, 22:00:12 CEST

On Sat, Jun 19, 2004 at 08:47:59AM +0200, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> Ktorego ?
> bo jak na zarie, to jeste tylko jeden kompilatro intela, ktory jako-tako
> radzi sobie ze zbudowaniem kernela ..
ukhm.. podepnę się w wątku.
dostałem właśnie na testy taką małą maszynkę...
processor  : 0
vendor     : GenuineIntel
arch       : IA-64
family     : Itanium 2
model      : 1
revision   : 5
archrev    : 0
features   : branchlong
cpu number : 0
cpu regs   : 4
cpu MHz    : 1396.232999
itc MHz    : 1396.232999
BogoMIPS   : 2088.76

processor  : 1
vendor     : GenuineIntel
arch       : IA-64
family     : Itanium 2
model      : 1
revision   : 5
archrev    : 0
features   : branchlong
cpu number : 0
cpu regs   : 4
cpu MHz    : 1396.232999
itc MHz    : 1396.232999
BogoMIPS   : 2088.76

        total:    used:    free:  shared: buffers:  cached:
Mem:  2103459840 279937024 1823522816        0 36585472 146718720
Swap: 512786432        0 512786432

.. z stajni hp.

jakies tam wczorajsze testy wydajnosci, wyniki unixbench sa na
http://aramin.net/itanium.html

btw - co do testow itepe - ja ich nie robilem ;)

ogolnie - java chodzi kosmicznie wolno. cokolwiek niekompilowane icc -
wolno.
a kompilowane icc - przecietnie do bardzo dobrze, w zaleznosci od testu.

podsumowujac - spodziewalem sie czegos duzo wydajniejszego za taka cene.

jakby ktos mial jakies uwagi, sugestie odnosnie testow, jakies gotowce
do testowania - prosze do mnie na maila. maszynke mam prawdopodobnie do
konca tygodnia.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała