pure-ftpd 1.0.19 dla RA

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Śro, 23 Cze 2004, 19:03:17 CEST

On Pungenday, Confusion 27, 3170 YOLD, Arkadiusz Patyk wrote:

> Chciałem sobie zbudować noew pure dla RA, ale
> cd . && /bin/sh /home/areq/rpm/BUILD/pure-ftpd-1.0.19/missing --run
> autoconf
> configure.ac:3: error: Autoconf version 2.58 or higher is required
> configure.ac:3: the top level
> autom4te: /usr/bin/m4 failed with exit status: 1

  %build
+ echo -e '#!/bin/sh\nexec /bin/true' > missing
  %configure

Chyba, że było łatane configure.ac.

Chamska prowizorka, ale powinno działać.  Nie rozumiem sensu
korzystania z autotools po to, żeby przy kompilowaniu pakietu
przebudowywać skrypty -- autotools są po to, żeby u autora pakietu
wygenerować przenośny ./configure, a nie po to, żeby rutynowo to
przebudowywać z potencjalnie innymi wersjami narzędzi, w innym
systemie itd.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { Krzyczę przez okno, czoło w szybę wgniatam, haustem powietrza