2.6.7

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 24 Cze 2004, 17:01:15 CEST

On Tue, Jun 22, 2004 at 03:44:31PM +0200, Tomasz Wittner wrote:

> Nie mam zamiaru się nie odzywać. Skoro napisałem, że nie rozumiem, to czekam
> na wyjaśnienie, motywację dla takiej decyzji [1]. A priori nie zakładam, że

Są to dwa osobne PAKIETY, które się nigdy nie zjadą do jednego rel.
speca, jak to jest w przypadku branchów (mergowanie).

> Przykład: chcąc jednocześnie mieć na dysku wersję z HEAD i RA-branch -> muszę
> mieć je w osobnych podkatalogach - czyli "nie da się".

RA-branch to gałąź całej dystrybucji. *24.spec to może z 50 pakietów.

> zrobić np. rpmbuild -bp ... . I co do oddzielnych podkatalogów - jeżeli
> użyłbyś svn co rc-scripts to na Twoim dysku znalazłyby się "branche" i "tagi"
> właśnie w postaci podkatalogów. Dlaczego tak bronisz się przed oddzielnymi
> katalogami?

Bo oddzielny katalog to mam (miałem właściwie) dla RA-branch. Nie będę
robił dla 4 pakietów, którymi się interesuję.
A po kilku tygodniach pracy z archem uważam, że katalogi są evil.

--
Tom Pala <gotar w pld-linux.org>           http://vfmg.sourceforge.net/
                              http://www.pld-linux.org/Members/gotar/