Propozycje zmian w applnk.

Piotr Szymański djurban w it-zone.org
Sob, 26 Cze 2004, 20:42:45 CEST

Hi,
Jakub Bogusz (Saturday 26 June 2004 19:29):
> poldek> search -f usr/X11R6/share/applnk*
Szkoda ze tak się nie da  na specach.

> poldek> search -f usr/share/icons/locolor*
> Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
> 3 package(s) found:
> kdiff3-0.9.83-2
Właśnie zrobiłem update update.

Odnośnie locolor, chodzi o to ze tylko pakiety z kde*.spec nie maja mieć
locolor bo ono jest z kdeaddons, reszta może mieć i to oczywiście.
Tylko nie wiem czy nie potrzeba wtedy dać R: kde-icon-locolor, ale wolałbym
juz dodać katalog locolor do kdelibs zamiast tego wymagać.

BTW. Jeśli byś (ty albo ktokolwiek) zabierał się za przenoszenie rzeczy na
unsermake to dodam ze większość błędów można na dwa sposoby naprawić:

1. Jeśli narzeka ze TOPSUBDIRS = ${SUBDIRS) to należy przerobić Makefile.am z
katalogu głównego pakietu tak żeby zamiast $(SUBDIRS) były wpisane normalne
katalogi (w większości przypadków to będą src doc po).

Można to robić paczem lub ew.
******************************
%{__sed} -i -e 's,\$(TOPSUBDIRS),doc po src,'  Makefile.am
******************************
zamiast doc po src oczywiście te katalogi które powinny być.

Ich listę najłatwiej wziąć z
******************************
find -mindepth 2 -maxdepth 2  -name Makefile.am
******************************
w katalogu głównym pakietu.

2. dodać:
Source1: http://ep09.pld-linux.org/~djurban/kde/kde-common-admin.tar.bz2
i -a1 do %setup

3. Problem: ERROR:doc/Makefile.am: KDE_LANG is not a value but a(n empty) list
omijamy robiąc s/KDE_LANG/SUBDIRS i wykomentowując stare SUBDIRS.

Ogolnie kdepackage-template.spec ma wzorcowe %build i %install.

(Może to dodać do PLD-doc devel-hints?)

> poldek> search -f usr/share/pixmaps/locolor*
> poldek> search -f usr/share/pixmaps/hicolor*
Racja,  to do wymiany (głupie stare export kde_*).

> poldek> search -f usr/share/locale/no/*
> [...]
> 76 package(s) found.
Ech, masówka?

> Nie mój ;P
To jest sygnał dla użytkowników, ze jak PLD nie działa to warto zmienić
dystrybucję :)
--
Piotr Szymański
djurban w pld-linux.org