czcionki again

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Nie, 27 Cze 2004, 08:13:57 CEST

wlasnie zainstalowalem z najnowszych dostepnych ISO, PLD na takim
laptopiku. Wszystko cacy ale:
-czcionki w gtk to jakas pomylka, dajmy na to mozilla, to co w menu
mozilli jest kobylaste ze wrrr, a to co w tresci przegladarki -
zawartosc www.pld-linux.org to czcionka ma chyba wysokosc 3px.
Zaczałem walczyc z gtkrc, ale niestety nie znalazlem odpowiedniego gdzie
moglbym to znalezc ..edycja ~.gtkrc tez nie pomaga.
Instalowalem tez nie dawno per ftp z bootnet.img i wszystko jest cacy.
Wiec gdzie mam to naprawic??

Pozatym drazniacy jest guzik instalatora przy wyborze sieciowki. tj "mam
pcmcia" ..po kliknieciu wyskakuje monit - no to uzyj bootpcmcia.img ...
czy jakos tak .. a skad mam go wziasc?, paczuszki od pcmcia widze ze sa
przygotowane.
To tyle moich uwag

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...